3 مورد که هنوز در زمان بحران بر روی آن کنترل خواهید داشت.
روند انجام کسب و کارها از سبکی که ما می شناختیم در حال عوض شدن هستند. دورکاری، پیشرفت های هوش مصنوعی، و تنظیم فرآیند تولید ، در هر بخش تجاری و در سراسر جهان درحال مشاهده است. این که آیا این محورهای موقت روند طولانی مدت خواهند داشت، چیزی نیست که کسی بتواند بطور کامل پیش بینی کند.
روند افکار شما
زمانی که استرس افزایش می یابد، به راحتی به صورت خودکار می توانید ادامه دهید. اجرا کردن اولویت اصلی خواهد بود و ما به عنوان رهبرها اغلب از اینکه به سمت داخل برگردیم و اینکه آن احساس را بفهمیم غافل می شویم.
اما درست همانطور که مشاغل بودجه زیادی را صرف بازاریابی در جهت جلب توجه مصرف کنندگان می کنند، همان تفکرات با افکار و ایده هایی که در ذهن شما زندگی می کنند صادق است.
رشد در جایی اتفاق می افتد که شما توجه و پولتان را آنجا خرج می کنید. اگر شما فردی هستید که خیلی احساسات خود را بروز نمی دهید و یا افکار منفی دارید، مستقیم با اینکه کسب و کار شما چگونه جریان دارد، ارتباط دارد.
شروع کنید به دیدن اینکه چه اتفاقی درونتان رخ می دهد. در پایان هر ساعت، به خودتان یک دقیقه فرصت دهید و چشمانتان را ببندید و نفس بکشید. زمانی که پاندمی کروناویروس شروع به اثرگذاری بر روی اقتصاد و تجارت الکترونیکی کرد، من این را به صورت عملی اجرا کردم و متوجه سادگی تصمیم گیری های قدرتمندتر برای تجارت و رفع هرگونه فشار روانی شدم.
هرچه بیشتر خودتان را بشناسید، بهتر میتوانید از شرایط دشوار برای هدایت تیمتان و صنعتتان در پی تغییرات بزرگ تر بیرون بیایید.
موقعیت فعلی در دستان شماست.
شاید این تئوری را شنیده باشید که شما مجموع پنج نفری هستید که با آنها ارتباط نزدیکی دارید. حقیقت عمیقی در این باره وجود دارد؛ اما حتی شاید کمی عمیق تر هم باشد. بیشتر از رابطه هایتان، شما مجموع تفکرات و فرآیندهای اصلی اطرافتان هستید.
همانطور که هرج و مرج در اطراف شما دیده می شود، واقعاً آسان است که غرق در افکاری شد که کارها می توانستند بهتر انجام شوند یا آرزو کنید کارها به سبک متفاوتی انجام می شدند. ترس از اینکه در آینده چه اتفاقی می افتد شما را از انجام کارها و اقدام کردن در لحظه باز می دارد.
تأکید بر توجه به آینده خوشایند است، در حالی که توجه به گذشته موجب استرس و شرم می شود. خودتان را از این امر نجات دهید و توجه خود را به آنچه در حال حاضر در مقابل شماست قرار دهید.
زمانی را برای تأمل و یادگیری دروس از گذشته اختصاص دهید. از روش های طوفان مغزی برای پیشرفت برای آینده استفاده کنید. وقتی ذهن خود را یکپارچه می کنید و لحظه به لحظه مورد توجه قرار می گیرید ، نه تنها واقعاً حضور خواهید داشت ، بلکه شروع به دیدن آن به عنوان یک فرصت خواهید کرد.
قصد شما از تجارت
در نزدیکی ما یک نانوایی وجود دارد که مثالی از یک تجارت سرپا است که اهدافش را با نیازهای مشتریان تنظیم می کند. هدف یک نانوایی فراهم کردن غذای سالم برای جامعه است.
اگرچه در زمان های معمولی این کار را از طریق خدمات نانوایی معمولی انجام می داد ، این نانوایی برای رفع نیازهای مشتریان در چند ماه گذشته با توجه به شرایط موجود، تغییراتی را در سیستم خود ایجاد کرده است. هم اکنون خدمات تحویل برای مواد غذایی ارائه می شود و کلاس های پخت نان به صورت حضوری خود را به آموزش های آنلاین تبدیل کرده است تا جامعه بتواند این کار را در خانه انجام دهد.