اردا تکنولوژی

دفتر مرکزی

ایران – شیراز

ساعت کاری

روزهای کاری 8 الی 16

09020036996
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
    • درباره شرکت
    • افتخارات
  • دپارتمان‌ها
    • دپارتمان برنامه‌نویسی
    • دپارتمان گرافیک و تبلیغات
    • دپارتمان شبکه‌های کامپیوتری
    • دپارتمان مدیریت
    • دپارتمان الکترونیک
  • سرویس‌ها
    • ثبت دامنه
    • هاست
    • مدیریت سرور
    • سرور اختصاصی
    • گواهی SSL
    • لایسنس‌ها
    • تجهیزات شبکه
    • تجهیزات VoIP
    • تبلیغات گوگل
    • خدمات ضبط صدا
    • لابراتوار چاپ
  • وبینار
  • خدمات کسب و کار
  • بلاگ
    • مدیریت شخصی
    • کسب و کار
    • تکنولوژی
  • تماس با ما
اردا تکنولوژی

راه اندازی VoIP با اردا تکنولوژی

مدیریت یکپارچه ارتباطات تلفنی کسب‌وکار شما!

مانیتورینگ زنده و جامع

ابزارهای تحلیلی و گزارش‌گیری پیشرفته

مسیریابی و توزیع پیشرفته تماس‌ها

headphone-call-center-hotline-computer-office-help-desk_42708-283

راه‌اندازی VoIP با اردا تکنولوژی

مرکز تلفن ویپ یا IP-PBX مخفف شده (IP-Private Branch Exchange) است. مرکز تلفن VoIP سیستم مرکز تلفن هوشمند خصوصی و شخصی شماست که وظیفه مدیریت و برنامه‌ریزی تماس‌های ورودی و خروجی به شرکت یا مؤسسه شما را بر عهده داشته و بعد از برقراری تماس با شما نسبت به راهنمایی و انتقال تماس گیرنده به بخش‌های مختلف را بر عهده می‌گیرد و رضایت‌مندی مشتریان شما را به همراه خواهد داشت.

تیم متخصص ما در اردا تکنولوژی با توجه به بزرگی سازمان شما و تعداد کارمندانتان و با در نظر گرفتن زیرساخت‌های فنی سازمان شما بهترین پکیج را به شما پیشنهاد داده و تا انتهای این مسیر همراه با شماست.

پکیج‌های VoIP در اردا تکنولوژی

اردا تکنولوژی به منظور راه‌اندازی برای VoIP کسب‌وکار شما پلن‌های متفاوتی را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید با توجه به بزرگی سازمان و کسب‌وکارتان و یا با بهره‌گیری از راهنمایی تیم متخصص ما بهترین پکیج را انتخاب نمایید.

internet

پکیج سازمانی

مناسب برای سازمان‌های بزرگ و اینترپرایزها

طراحی و پیاده‌سازی سریع

25 تلفن تک خط

4 تلفن دو خط

پشتیبانی از 16 خط شهری

پشتیبانی از 4 خط E1

ارتباطات با فیبر نوری

ثبت سفارش
voip

پکیج تجاری

مناسب برای فروشگاه‌ها و شرکت‌های کوچک

طراحی و پیاده‌سازی سریع

5 تلفن تک خط

پشتیبانی از 4 خط شهری

پشتیبانی از 4 خط آنالوگ

ارتباطات کابلی

ثبت سفارش
phone-call(3)

پکیج شرکتی

مناسب برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک

طراحی و پیاده‌سازی سریع

10 تلفن تک خط

1 تلفن دو خط

پشتیبانی از 4 خط آنالوگ

پشتیبانی از 4 خط شهری

ارتباطات کابلی

ثبت سفارش
voip (1)

پکیج اداری

مناسب برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهای متوسط

طراحی و پیاده‌سازی سریع

2 تلفن دو خط

15 تلفن تک خط

پشتیبانی از 8 خط شهری

پشتیبانی از 2 خط E1

ارتباطات کابلی

ثبت سفارش

امکانات VoIP

customer-service
ایجاد کال سنتر

یک کال سنتر (Call Center) توان پشتیبانی از تعداد زیادی تماس‌های همزمان را دارد. نمایش وضعیت تماس گیرندگان، مسیردهی هر تماس و ثبت جزییات دقیق تماس‌ها از جمله ویژگی‌های یک کال سنتر می‌باشد.

support
امکان تماس روی وب

حتماً صفحه چت در بسیاری از وب‌سایت‌ها را به خاطر می‌آورید. در واقع این روش تا چند سال پیش تنها راه برقراری ارتباط بین کاربران وب‌سایت و کارشناس فروش بود. اما با کمک این ماژول مشتری می‌تواند یک ارتباط صوتی رایگان و امن را در همان لحظه که می‌خواهد تجربه کند.

hacker
برقراری تماس امن

تماس امن سرویسی است که در ایران آن را با این نام می‌شناسند و بهترین روش برای پنهان‌سازی شماره از سایر مشتریان یک سرویس است. ما با همکاری اپراتورهای برتر کشور آماده ارائه این سرویس با رعایت تمامی الزامات قانونی می‌باشیم.

voicemail
ارسال پیام صوتی

سیستم «ارسال پیام صوتی انبوه» جهت ارسال پیام‌های صوتی به شماره‌ تماس‌های خاصی که کاربر تعریف می‌کند طراحی شده ‌است. از این سیستم می‌توان برای ارسال پیام‌هایی مثل تبریک، تسلیت، اطلاع‌ر‌‌سانی‌های فوری و بحرانی و یا تجاری استفاده کرد.

سؤالات متداول

استفاده از سیستم تلفن VoIP چه کاربردهایی دارد؟

از جمله کاربردهای سیستم تلفنی VoIP برای یک سازمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم پاسخگوی خودکار IVR یا همان منشی دیجیتال
  • قابلیت پخش پیام‌های مختلف برای زمان‌های خاص
  • قابلیت ضبط مکالمات
  • امکان راه‌اندازی صف انتظار زمانی که تعداد خط‌ها و تماس‌های ورودی شما از تعداد اپراتورهای پاسخگو بیشتر است.
  • گزارش‌گیری از تمام تماس‌ها
زیرساخت موردنیاز جهت راه‌اندازی یک مرکز تلفن چه چیزهایی می‌باشد؟

برای راه‌اندازی یک مرکز تلفن VoIP در واقع از همان کابل‌کشی شبکه کامپیوتری (LAN) استفاده می‌کنند. تمامی تجهیزات VoIP تحت شبکه می‌باشند و از همان پورت‌های موجود در سوئیچ شبکه استفاده می‌کنند.

تیم متخصص در دپارتمان شبکه‌های کامپیوتری شرکت تکنولوژی اردا با بررسی شبکه کامپیوتری مجموعه شما و با توجه به بزرگی و تعداد کارمندان مجموعه، اقدام به آماده‌سازی و تهیه سایر پیش‌نیازها برای راه‌اندازی VoIP سازمان شما می‌نماید.

سیستم VoIP مناسب چه شرکت‌هایی است؟

چه شرکت شما کوچک و تازه تأسیس باشد، چه شرکتی بزرگ، برقراری ارتباط داخلی بین پرسنل بخش‌های مختلف شرکت و همچنین برقراری تماس با خارج از فضای شرکت شما را ملزم به استفاده از سیستم‌های تلفنی که عموماً آن‌ها را با نام سانترال می‌شناسند می‌نماید. شما می‌توانید به وسیله مشاوره با تیم شبکه شرکت تکنولوژی اردا، اقدام به نصب و راه‌اندازی سیستم تلفن VoIP برای سازمان خود نمایید.

تکنولوژی مورد استفاده برای راه اندازی VoIP چیست؟

تیم متخصص ما در شرکت تکنولوژی اردا، اقدام به نصب و راه اندازی سیستم تلفن VoIP با استفاده از تجهیزات مختلف مانند سیسکو، گرند استریم و سنگوما می نماید.

ارتباط با کارشناسان دپارتمان شبکه

تلفن تماس 36996-071 داخلی 3

رسانه ها: 09020036996

ایمیل: Network@ardatech.ir

Untitled-1-1
Logo
شرکت هم پردازان نوگرای اردا از سال 1395 با بهره‌گیری از نیروی جوان و خلاق فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت با بهره‌مندی از دپارتمان‌های تخصصی برنامه‌نویسی و طراحی وب‌سایت، شبکه و تجهیزات، گرافیک و تبلیغات، مدیریت و الکترونیک مشغول به فعالیت است.

شرکت ما

  • درخواست مشاوره
  • همکاری با ما
  • فرصت شغلی

اطلاعات تماس

ایران، شیراز، صدرا، بلوار پاسداران، ساختمان سزار، طبقه 2، واحد 7
شماره تماس : 09020036996

نماد اعتماد الکترونیکی

در