LinkedIn از ابزار جدید خود برای برقراری ارتباط با مخاطبین خود رونمایی میکند.
LinkedIn از جدیدترین تکنیک های خود برای تعامل هرچه بهتر کاربران خود با شبکه اجتماعیشان رونمایی میکند. هاوی فانگ، عضو تیم محصولات LinkedIn می گوید: کمپانی شاهد مخاطبینی است که به طور پیوسته از LinkedIn برای گرفتن عقاید و نظرات افراد عضو شبکه های حرفه ای و متخصص استفاده میکنند، از آنجایی که شبکه ها افرادی را در بر می گیرد که عقایدشان مورد اطمینان کاربران است و کاربران به آنها ارزش میدهند، بنابراین کمپانی LinkedIn اقدام به معرفی ویژگی هایی کرده است که اعضا به راحتی نظرات پیرامون مسائلی که برای آنها حائز اهمیت است را پیدا کنند.
اخباری که در قسمت news feed می آید را لایک کنید.
news feed خود را بخوانید و آنچه را که میبینید لایک کنید. شاید شخصی در حال جشن گرفتن شغل جدید یا ارتقاء باشد. شاید کسی مقاله ای را به اشتراک گذاشته باشد که خودش نوشته و یا خوانده است و شما نیز چیزی را از آن یاد گرفته اید. یک نقد درباره آن بنویسید و یا آن را لایک کنید. LinkedIn شکلک های لایک کردن را گسترش داده است که فراتر از یک لایک ساده باشد.
میتوانید از انواع مختلف آن در شرایط مختلف استفاده کنید.
وضعیت خود را به روز نگه دارید.
بگذارید اعضای شبکه شما بدانند که در سر شما چه میگذرد و افکار حرفه ایتان شما را به کدام سمت سوق می دهد. شاید این مربوط به اخبار کمپانی باشد و یا یک مقاله که برایتان جالب بوده است و یا مقاله ای که آن را نوشته اید و یا عضوی از تیم نگارش آن بوده اید. و یا هر اتفاق دیگر را به اشتراک بگذارید.
پیغام هایتان را بخوانید.
اگر قرار است در LinkedIn فعال باشید، حتما باید پیغام هایتان را بخوانید. نیازی نیست که به تک تک آنها پاسخ دهید. اینگونه خواهید فهمید که افرادی که میشناسید به شما دسترسی دارند، میتوانند اخبار به اشتراک بگذارند، درخواست کمک داشته باشند یا به درخواست شما برای کمک پاسخ دهند.
توجه داشته باشید که برای تعامل با مخاطبین نیازی نیست که حتما LinkedIn ابزارهای خاصی را به شما ارائه دهد، فقط صفحه خود را چک کنید و در آن به شکل حرفه ای فعال باشید. مردم دیگر مانند گذشته با یکدیگر در ارتباط نیستند.
منبع: www.inc.com