5 فردی که می توانند تجارت کوچک شما را به موفقیت برسانند
کارآفرینانی که به تازگی تجارت خود را آغاز نموده اند با یک منحنی یادگیری شیب دار مواجه می شوند. خوشبختانه نیازی نیست که آنها به تنهایی همه کارها را انجام دهند. یک شبکه قوی از مخاطبین در حالیکه شما مشغول مدیریت درخواست های روزانه هستید می تواند از بار کاری و فشار فراوان موجود بکاهد. در ادامه 5 نفری که هر فردی که می خواهد تجارت خود را داشته باشد باید در لیست مخاطبین خود قرار دهد را به شما معرفی می کنیم.
- حسابدار حرفه ای
وجود یک حسابدار حرفه ای به شما به هنگام سررسید مالیات ها بسیار کمک کننده است. آنها با بررسی های دقیق می توانند سپری کردن ایام پرداخت مالیات را برای شما آسان تر کنند. آنها با جدیدترین قوانین و تغییرات موجود در آن ها آشنا هستند و از طرفی می توانند راهکارهایی برای کم کردن مالیات شما پیدا کنند. همچنین حسابرسی های دقیق امور شرکت شما به فردی توانمند در این حوزه نیاز دارد.
- رهبر باتجربه
اهمیت وجود یک مربی باتجربه، راهنمایی های مهم و حمایت های به موقع، هنگام راه اندازی تجارت های جدید، خودش را نشان می دهد. به شکل ایده آل، این فرد خودش صاحب تجارتی در صنعت شماست، که می توانید از آنها سوالاتی بپرسید و جواب های آماده ای دریافت کنید که به شما در مواجه شدن با چالش هایتان کمک به سزایی خواهد نمود. شاید شما حتی بخواهید در طی این مسیر از وجود چند راهنما کمک بگیرید. بدر این صورت شما مجموعه ای از افراد با نقاط قوت مختلف را در کنار خود دارید (مثل یک هیئت مدیره شخصی).
- بانکدار مورد اعتماد
متخصصان مالی در بانک شما می توانند به شما در خدمات بانکی تجاری مانند چک کردن حساب، کارت های اعتباری و پردازش پرداخت کمک کنند. آنها همچنین نقش بسیار پررنگی در زمان نیاز به دسترسی به سرمایه در گردش از طریق خط اعتباری یا وام های تجاری، را ایفا کنند، و به شما در تعیین زمان و چگونگی واجد شرایط بودن این منابع کمک می کنند.
- کارآفرینان همکار شما
به عنوان صاحب تجارتی مستقل، این می تواند وسوسه انگیز باشد که تجارت های همکار در صنعت خود را همانطور که به دنبال اهداف خودتان هستید دنبال کنید. اما ایجاد روابط با کارآفرینان دیگر می توانند به شما بینشی اساسی پیرامون تحولات بازار و نوآوری ها می دهد و همچنین در روزهایی که شروع به زیر سؤال بردن پیشرفت خود می کنید به شدت به شما کمک می کند. ایجاد روابط با کارآفرینانی پیشنهاد میشود که ، اگرچه به اندازه کافی متفاوت هستند و به عنوان رقیب شما به حساب نمی آیند، اما یک مدل تجاری مشابه یا جامعه هدف مشترک را به اشتراک می گذارند.
- یک طراح وب سایت ماهر
وب سایت تجارت شما اولین تصویر را از شما برای مشتریان هدفتان و شرکای تجاریتان می سازد. برای همین منظور، یک طراح وب سایت ماهر را در کنار خود داشته باشید تا سازنده صفحاتی باشد که صدای شما را به گوش مخاطبین هدفتان برساند.
در انتها فراموش نکنید که برای خودساخته شدن شما نیاز به یک اجتماع مناسب دارید. انتخاب هوشمندانه این جامعه رمزموفقیت شما و تجارت شماست.
منبع: www.inc.com