4 روش برای کاهش حواسپرتی در محیط کار
سوالی که ممکن است برای خیلی ها در هنگام کار پیش بیاید… من هر روز با انرژی و دید مثبت فراوان به محل کار میروم، اما موانعی سر راهم قرار میگیرد. چیزهای کوچک. شلوغی کار. چگونه می توانم برنامه خود را برای بهره وری بهتر کنم؟
میتوانید به آنها فعالیت های کم توان بگویید. اینها شامل جلسات تلف شده، فعالیتهایی است که دیگران باید برای خودشان انجام دهند، طولانی شدن تماسهای تلفنی و دنبال کردن چیزهایی که به دلیل نامنظم بودن انجام می دهید.
فعالیت هایی که به نتیجه ای که شما میخواهید منجر نمیشوند. اغلب افراد 15 تا 20 ساعت در هفته را صرف انجام کارهایی میکنند که نباید انجام دهند. اگر دنبال نتیجه عالی هستید، باید منظم تر و دقیقتر باشید.
به این فکر کنید که چقدر از زمانتان را صرف انجام کاری میکنید که به واقع اهمیت دارد و سپس به تمام فعالیتهایی فکرکنید که وقت شما را در طول روز هدر میدهد. این میتواند مشکل جدی ای باشد. در اینجا 4 کلید طلایی برای کاهش این حواسپرتی ها را ارائه میدهیم:
- یک لیست خوب از کارهای روزانه تان تهیه کنید.
- تا حد نهایت منظم بمانید.
- زمان خود را در تقویم خود برنامه ریزی کنید!
- به طور مداوم از خودتان حسابرسی کنید. در پایان روز، از خودتان بپرسید که امروز چگونه پیش رفته اید؟ واقعا مولد بودم و متمرکز به نتایج بودم یا فقط حجم زیادی کار انجام دادم؟ این فعالیت ها به حساب نمی آیند! نتایج اما به حساب می آیند.
منبع: success.com