اردا تکنولوژی

دفتر مرکزی

ایران – شیراز

ساعت کاری

روزهای کاری 8 الی 16

09020036996
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
    • درباره شرکت
    • افتخارات
  • دپارتمان‌ها
    • دپارتمان برنامه‌نویسی
    • دپارتمان گرافیک و تبلیغات
    • دپارتمان شبکه‌های کامپیوتری
    • دپارتمان مدیریت
    • دپارتمان الکترونیک
  • سرویس‌ها
    • ثبت دامنه
    • هاست
    • مدیریت سرور
    • سرور اختصاصی
    • گواهی SSL
    • لایسنس‌ها
    • تجهیزات شبکه
    • تجهیزات VoIP
    • تبلیغات گوگل
    • خدمات ضبط صدا
    • لابراتوار چاپ
  • وبینار
  • خدمات کسب و کار
  • بلاگ
    • مدیریت شخصی
    • کسب و کار
    • تکنولوژی
  • تماس با ما
اردا تکنولوژی

4 تمرین فوق العاده برای ارتباط ویدیویی کارمندان

خانه/کسب و کار/رفتار سازمانی/ 4 تمرین فوق العاده برای ارتباط ویدیویی کارمندان

4 تمرین فوق العاده برای ارتباط ویدیویی کارمندان

دررفتار سازمانی, کسب و کار

در حالی که میلیون ها نفر در مورد بهترین شیوه ها برای دورکاری راهکار ارائه می دهند، افراد مسئول از خود می پرسند که چگونه می توانند به بهترین وجه از خانه بر روی تیمشان نظارت داشته باشند. یک نکته مهم وجود دارد که می دانیم قطعا درست است: ایجاد اعتماد و اطمینان به عنوان یک رهبر برای تطبیق سبک ارتباط شما نیازمند تعهد است و در بعضی موارد خلاق بودن.

نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که 81٪ از کارمندان به دلیل دورکاری رفتارهای جدید ارتباطی ایجاد می کنند. اما آنها تنها نیستند. طی چند ماه گذشته، تماس های ویدیویی تنها راه ارتباطی من بوده است. ، ویدئو به ابزار ارتباطی من تبدیل شده است. آنچه قبلاً برای وبینارها و به ندرت اتفاق می افتاد، اکنون وسیله روزانه برای مدیریت ارتباطها شده است.

روزهایی که فیلم ها به تیم های تولیدی ، اسکریپت ها و هفته ها زمان ویرایش نیاز داشتند، گذشته است. امروزه کارکنان برای حرف های رهبرشان بدون هیچ فیلتری ارزش قائل می شوند. ویدئو به اندازه ایمیل برای ارتباطات محبوبیت پیدا کرده است. اینگونه است که ما به سرعت در حال وفق دادن خود با ارتباطات جهانی هستیم. اگر در جلوی دوربین احساس خجالت دارید، در ادامه چهار روش برای بهبود ارتباطات ویدیوییتان به شما ارائه خواهیم داد.

خیلی به آن فکر نکنید

حقیقت این است که کارمندان خیلی به دنبال تصویر ساختگی و تولید شده نیستند، نکته ای که برای آنها اهمیت دارد، ارتباطی واضح و شفاف است.

برای این تلاش کنید که خودتان باشید، مستقیم رو به دوربین لپتاپتان صحبت کنید، مکالمه را به صورت پرسش و پاسخ پیش ببرید و وقت خود را برای ویرایش آن هدر ندهید. اجازه ندهید یک ارتباط خوب فدای کمال گرایی شود.

از وسایل کمک بصری استفاده کنید

مطالعات نشان می دهد که ویدیو به بهبود حافظه کمک می کند و تاثیرات مثبتی دارد که به مرور زمان آن را خواهید دید. مخاطبین 95 درصد از یک پیغام تصویری را به شکل کامل دریافت میکنند اما همان پیغام اگر در قالب متن باشد تنها 10 درصد از آن به مخاطب منتقل میشود.

در یک پیام ویدیویی شما می توانید از ابزارهای بصری برای انتقال هرچه بهتر محتوای خود استفاده کنید.

از ابزارهای ارتباطی که با آن میتوان یک ویدئو با کیفیت درست کرد میتوان به Loom اشاره کرد که زمان کمتری حتی از فرستادن یک ایمیل از شما میگیرد.

نمایش به جای حرف

در بحران، افراد به دنبال نشانه های غیر کلامی رهبران هستند که اوضاع خوب خواهد بود و می توانند به تصمیمات بزرگ اعتماد کنند.

نخست وزیر نیوزیلند مثال واضحی از این مورد است. در زمان تغییرات اساسی این کشور، او در فیس بوک ویدیوهایی از خودش را در حال لبخند زدن و در راحت ترین وضعیت قرار میداد.

او میتوانست در مورد وخامت اوضاع صحبت کند، اما او خود را با خونسردی کامل در فضای مجازی نشان دهد. در بحران ها، احساسات به حداکثر خود میرسد بنابراین بهتر جلوه دادن خود باعث می شود آرامش و اطمینان در فضای جامعه ایجاد شود.

آهنگ خود را داشته باشید.

مجله هاروارد در سال 2013 در مورد انگیزه کارمندان عنوان کرد 70 درصد از کارمندان اگر به صورت پیوسته توسط سرپرست تیم خود به روز شوند و با استراتژی شرکت ارتباط برقرار کنند باانگیزه خواهند ماند.

این شما هستید که تصمیم میگیرید کی و چگونه، از چه ویدئویی برای ارتباط با کارمندانتان استفاده کنید و با یک ریتم مشخص پیش بروید تا اعتماد و شفافیت در طول زمان شکل بگیرد.

دورکاری همه ما را به چالش کشیده است تا به نحوه ارتباطاتمان فکر کنیم. و اگر هنوز ویدئو به ابزار اصلی ارتباطاتتان تبدیل نشده است، به شما توصیه میکنیم که از این فرصت استفاده کنید. خبر خوب این است که، شما برای ساختن ویدئویی با اثرگذاری بالا به ابزارهای جدی نیاز ندارید.

ماهیت ویدیو باعث می شود ارتباطات انسانی، بویژه در زمان های پر مشغله، برای رهبرانی که به شدت سرشان شلوغ است آسان شود. بدون هیچ ویرایشی، توانمندی های بازیگری یا گریم خاصی میتوانید پیامتان را منتقل کنید.

 

منبع: www.inc.com

 

productivityself managementارتباط ویدئویی کارمندانبرند سازیپادکستتکنولوژی ارداتوسعه فردیتولید تیزر تبلیغاتیدپارتمان الکترونیکدپارتمان برنامه نویسیدپارتمان گرافیکدپارتمان مدیریتریبرندینگمدیریت دولتیمدیریت رسانهمدیریت شخصیمدیریت صنعتیمدیریت مالیمستندسازیویدئو کنفرانس
37
لایک این نوشته
152 پست ها
ARDAmc

نوشته های اخیر

غلبه کردن بر تنبلی

غلبه کردن بر تنبلی

غلبه کردن بر تنبلی تنبلی حالتی از بی عملی و...
ایده های خلاقانه چگونه شکل می گیرند ؟

ایده های خلاقانه چگونه شکل می گیرند ؟

ایده های خلاقانه چگونه شکل می گیرند ؟ در سال...
برای بهره وری بیشتر نه بگویید !

برای بهره وری بیشتر نه بگویید !

برای بهره وری بیشتر نه بگویید ! کاری انجام ندادن...
  • صفحه قبلنوشته9 قانون طلایی برای بالا بردن اخلاق حرفه ای در محیط کار
  • صفحه بعدنوشتهزمانی که همه کارها اولویت دارند چگونه از ماتریس اولویت استفاده کنیم؟

Related Posts

رهبران بزرگ مهربان هستند نه خوب!
کسب و کارمدیریت

رهبران بزرگ مهربان هستند نه خوب!

4 کار را در زمان استعفا فراموش نکنید
رفتار سازمانیکسب و کار

4 کار را در زمان استعفا فراموش نکنید

دیدگاهتان را بنویسید (لغو پاسخ)

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

*
*

Logo
شرکت هم پردازان نوگرای اردا از سال 1395 با بهره‌گیری از نیروی جوان و خلاق فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت با بهره‌مندی از دپارتمان‌های تخصصی برنامه‌نویسی و طراحی وب‌سایت، شبکه و تجهیزات، گرافیک و تبلیغات، مدیریت و الکترونیک مشغول به فعالیت است.

شرکت ما

  • درخواست مشاوره
  • همکاری با ما
  • فرصت شغلی

اطلاعات تماس

ایران، شیراز، صدرا، بلوار پاسداران، ساختمان سزار، طبقه 2، واحد 7
شماره تماس : 09020036996

نماد اعتماد الکترونیکی

در
Copy