3 کاری که در مکالمات ویدیویی مدیریت شما را تحت تاثیر قرار می دهد.
اگر می خواهید دیگران شما را به عنوان یک مدیر ببینند، پس باید مثل یک مدیر به نظر برسید. این را در نظر بگیرید که در مکالمات ویدیویی چگونه به نظر میرسید. اما این چیزی فراتر از لباس شما و اینکه در پس زمینه چه چیزی وجود دارد است. شما می خواهید که تعاملات و ارتباطاتتان به شکلی آرام پیش رود و اجازه ندهید چیزی حضور و هویت شما را تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه 3 کاری که اقتدار شما را در یک تماس ویدیویی زیر سوال میبرد را ارائه می دهیم:
درگیر مشکلات فنی هستید.
تست کنید، تست کنید و باز هم تست کنید. وقتی صحبت از تکنولوژی می شود، برنامه های جاری را قبل از اینکه به آنها نیاز داشته باشید چک کنید. چک کنید که نرم افزار را به درستی دانلود کرده اید، ویدیو و میکروفن خود را چک کنید، به گزینه ها و ابزارهایی که به بالا بردن کیفیت مکالماتتان کمک می کند فکر کنید.
مشکلات تکنیکی و مبوط به حوزه فناوری اطلاعات افراد را خسته می کند. و صرف نظر از اینکه آن مشکلات تقصیر شماست یا خیر، جدا شدن از این مشکلات می تواند برایتان دشوار باشد.
صحبت زمانی که حرف دیگری تمام نشده است.
یکی از مشکلات فنی می تواند سرعت پایین اینترنت باشد یا تاخیر باشد. که این مسئله منجر به کندی پاسخ از سمت دیگر خواهد شد. اگر این مسئله را دیدید، سعی کنید بلافاصله پس از اینکه فکر کردید نفر دیگر صحبتش تمام شده است صحبت نکنید. همچنین می توانید قدردان این تاخیر باشید و پیشنهاد دهید که هرکسی بعد از اینکه صحبتش تمام شد از یک عبارت خاص استفاده کند که گویای اتمام مکالمه است. این خیلی آزاردهنده خواهد بود که مابین صحبت های دیگران صحبت کنید، حتی اگر آنها مقصر نباشند. از اینکه وقفه ایجاد می کنید ترسی نداشته باشید. سکوت به هیچ کس آسیب نمی رساند.
میکروفن خود را خاموش نکرده اید.
مدیران تنها کسانی نیستند که باید صحبت کنند. آنها باید گوش نیز کنند. اگر صحبت نمی کنید، حتما میکروفن خود را خاموش کنید. مخصوصا اگر دریک مکان عمومی هستید و یا خانه تان شلوغ است. میکروفن شما می تواند اکو ایجاد کند . این نویزها می توانند حواس افراد دیگر را پرت کند و حضور شما را کمرنگ سازد.
حرفه ای بودن یعنی شما حرفه ای نیز رفتار کنید. این سه کار ساده را انجام دهید تا اقتدار شما حفظ گردد.
منبع: www.forbes.com